מסלול עלילתי אורך מלא

אבוללה

אדם הוא ילד פיקח ובעל דמיון עשיר ופורה. לפני שנה, אחיו הגדול נהרג בתאונת דרכים. מאז התאונה החיים של אדם ומשפחתו השתנו. הוריו על סף גירושים. הוא מתקשה בלימודים, תמיד מסתבך במכות ובנוסף, המחנך המרושע של הכיתה, שונא אותו. אולם חייו של אדם משתנים ביום שהוא פוגש את אבוללה. האבוללה הם מפלצות גדולות ובלתי נראות אותן מנסים ללכוד למען מחקר. כדי להציל את החבר הכי טוב שלו ואת עצמו, על אדם יהיה ללמוד לשים את העבר מאחוריו, להתגבר על הפחדים ומעל לכל להבין, שאם אתה אוהב מישהו באמת, אתה אף פעם לא לבד.

 

אבינו

עובדיה רחמים הוא המאבטח הכי חזק ובלתי מנוצח. בערב הוא עובד במועדון "שמיים"‘ מועדון מזרחי קשה ואלים, ובבוקר הוא עובד בהובלות. עובדיה מנסה כבר 5 שנים להכניס את אשתו רחל להריון, הם בטיפולים, תפילות... אך עדיין אין ילד. שלום רוזנטל מאפיונר כבד שמבלה במועדון מדי ערב מציע לעובדיה את ההצעה הכי מפתה: כסף! עובדיה מתחיל לעבוד כגובה צ‘קים עבור רוזנטל. עובדיה מתחיל להרוויח המון כסף ושם את אשתו במרפאה הכי יקרה בארץ. עכשיו עובדיה רוצה לצאת ממעגל הפשע, אבל לשלום רוזנטל יש תכניות אחרות.

 

אמור

אחרי שנדד באירופה תקופה ארוכה, דניאל חוזר אל בית נעוריו שנמצא במושב קטן, אי שם בארץ, חוזר בכדי למצוא את לִילַה, אשת חייו. לִילַה, בעברה מורה לבלט מרותקת למיטתה כבר יותר משלוש שנים. דניאל חוזר בכדי לעשות דבר בלתי נתפס על הדעת, מתוך אהבה. הסרט עוסק בהתנגשות בין אמונה דתית וחופש בחירה באמצעות דיון על המתת חסד. מה צריכה הצעירה הזאת לעשות, שהרי אין לה שום אפשרות לבצע את המעשה בעצמה?

 

אנטנה

יהושע, ניצול שואה בן 80, מגלה בוקר אחד שעל גג ביתו הותקנה אנטנה סלולארית. מתברר ששכנו השכיר את החצי שלו בגג המשותף לחברות הסלולר! יהושע חש שנעשה לו עוול נוראי, הוא מאמין שכל תחלואיו וכאביו הרבים הם בגלל הקרינה מהאנטנות, הוא מתחיל לחוש באובססיביות את הקרינה בכל מקום, ומפתח הפרעה רודפנית שהולכת ומחמירה. הוא יוצא למלחמת עולם בשכנו המנוול. אל תוך המערבולת הזאת נסחפים בעל כורחם אשתו שרה ושלושת בניו הבוגרים. המשבר חושף את הבעיות האישיות אצל כל אחד מבניו ומאלץ אותם להתמודד עם צלו של אביהם.

 

אנשים שהם לא אני

ג‘וי לא מצליחה להתגבר על האקס שלה, אבל היא גם לא מצליחה להתאהב בבחור החדש, ובינתיים היא לא מפסיקה לשכב עם בחורים שהיא לא מכירה. זה סיפור על צעירים תל אביביים שכמהים לאינטימיות ומתים מפחד מאינטימיות; שמדברים בלי סוף, אבל דבר שהם אומרים אינו אותנטי.

 

ברש

נעמה בת 17, והתחביבים שלה הם אלכוהול, סמים וחברות משועממות. בדיוק כשאחותה הבכורה בורחת מהבית וכל המשפחה מתחילה לחפש אחריה, נעמה פוגשת נערה חדשה מהתיכון ומתאהבת בה עד מעל לראש.

 

ג'נקשן 48

סיפור אהבתם של שני אמני היפ-הופ פלשתינים, המשתמשים במוזיקה שהם יוצרים על מנת להילחם בדיכוי החברתי הישראלי מחד, ובמלחמות הסמים, האלימות והדיכוי הפנימי מאידך. הסרט מתאר דור חדש של ערבים צעירים המבקש חיי יצירה ואהבה כנגד כל הסיכויים.

 

הולכת שבעה

השחקנית אלה אדלר וחברתה הטובה תמי, כבר מזמן תכננו לעשות את שביל ישראל. בבוקר המסע, בבניין של אלה, תמי נתקעת במעלית. אף אחת מהן לא שיערה שזה יגמר בטרגדיה.

 

הכל שבור ורוקד

נוני גפן, בן 30, נקרא על על שמו של דודו, אמנון, אשר נהרג במלחמת יום כיפור. אמנון ז"ל היה מוזיקאי שלא זכה להכרה מעולם. נוני סטודנט באוניברסיטה, ביישן ונחמד. חברו הטוב ביותר ושותפו לדירה הוא מוזיקאי המנסה לפרוץ בתל אביב. נוני לוקה בהלם קרב עקב לחימה בעזה. אחרי טיפול פסיכיאטרי ארוך הוא יוצא מזה, אבל הוא משוכנע שהוא "אמנון" על אף שאינו זמר ואפילו אינו יודע לנגן.

 

הלהקה האחרונה בלבנון

קומדיה על שלושה חברי להקה צבאית הנשכחים בלבנון ערב נסיגת צה״ל מרצועת הביטחון והמסע שלהם בחזרה הביתה, מסע שבמהלכו הם מגלים שהופעתם שימשה כהסחה להברחת סמים גדולה בחסות הנסיגה.

 

הפורצת

אמא הולכת, בלי לומר מילה, ומותירה את ילדתה בת ה- 17 לשרוד את החיים לבד. היא משאירה מאחוריה חובות, בדידות, ושברון לב. וכמו להחמיר את המציאות, פורצים לביתה, ומשמידים בו הכל. אלא, שהתהום הנפערת בשל המאורע הזה, שולחת אותה למצוא זהות וחיים איפה שאסור.

 

הרמוניה

הרמוניה היא אדפטציה עכשווית למשולש היחסים המיתולוגי מספר בראשית, בין אברהם ושרה חשוכי הילדים, להגר הצעירה. שרה היא נגנית נבל בתזמורת פילהרמונית בירושלים, עליה מנצח בעלה אברהם. כשהגר, נגנית קרן יער צעירה ממזרח העיר, מתחברת לבני הזוג,ומציעה להביא עבורם ילד לעולם, מופר האיזון השברירי בתא המשפחתי. העיבוד לסיפור המקראי מונע מרגשות מתפרצים שנובעים מהיחסים המורכבים בין הבן שנולד לבין שתי האמהות - המאמצת והביולוגית. הסרט מסופר מנקודת מבט רגשית על סכסוך העתיק בין שני העמים, ויוצר מפגש דרמטי בין מוזיקה מערבית למוזיקה מזרחית.

 

חדרי הבית

אברם, קבלן בניין ירושלמי, החליט לעשות מעשה ולהתקדם בחיים. הוא לוקח על עצמו עבודות גדולות ואף מעביר את משפחתו: בנו ואשתו, לבית גדול ומפואר יותר. על בית זה גאוותו. אבל הסיכונים הכלכליים הופכים לאסון. אברם לא מצליח לעמוד בפרויקטים שלקח על עצמו והוא מאוים על ידי נושיו. והגרוע מכל - הבית עומד להילקח ממנו. האיום מקרב בין בני המשפחה הנחלצים לעזרת האב.

 

ילד טוב ירושלים

כשעדי היה בן 5 אבא שלו נהרג בלבנון, אבל רגע לפני שיצא למלחמה - השביע את בנו להיות "ילד טוב ירושלים". במשך עשרות שנים עדי שמר על השבועה ועשה רק דברים טובים בשביל אמא שלו ואשתו ובנו וחבריו וזרים... עד שבלי לשים לב הפך לפראייר של כל העולם ואשתו. כל זה משתנה כשיום אחד הוא פוגש בנטליה, צעירה פרועה ומתוקה, שסוחפת אותו לעולם יצרי, רומנטי, מלא ברגשות ושמחה וכלבים... בפעם הראשונה בחייו הוא יהיה חייב לבחור: בין רגש להיגיון, בין סדר לשיגעון ובין נטליה... למשפחה שלו. האם הוא ימשיך להיות ילד טוב ירושלים?

 

ישמח חתני

דרמה מצחיקה ומחממת לב על קבוצת נשים שיוצאות למאבק לאחד מחדש את הקהילה ולשמר את המסורת שלהן אל מול רב כריזמטי שנכנס לחייהם וסוחף אחריו את הגברים.

 

לב שקט מאוד

נעמי (אניה בוקשטיין), פסנתרנית תל-אביבית שברירית, עוברת לגור בשכונה ירושלמית מתחרדת. אחד מילדי השכונה מאמץ את נעמי כמורה לפסנתר, ומפיג את המתח בינה לבין השכנים החרדים, אבל מפגש עם נגן עוּגב במנזר סמוך מסבך את נעמי עם קבוצה של קיצונים.

 

להציל את נטע

ארבעה סיפורים קצרים המתרחשים במהלך יום בחיי אישה, מספרים גם שנה בחיי גבר. דליה, רותי, מירי, שרון הן ארבע נשים, ארבע גיבורות, בגילאים שונים, בצמתים שונים בחיים, כשהמחבר בניהן הוא מפגש מקרי בינן לבין גבר העונה לשם נטע. "להציל את נטע" הוא סרט על אדם שעשה בחירה לא נכונה בחייו, שוויתר בלי לדעת על מה הוא מוותר, ועל כוחו של מפגש אקראי לשנות את החיים; על קשרים בין אנשים, על יחסים בין אימהות לבנות, ועל המחיר שאנו משלמים על הכחשות וגם, על היכולת לתקן– לקום ולעשות מעשה.

 

לעבור את הקיר

מיכל, בחורה בת 32, חזרה בתשובה לפני 12 שנים ועדיין לא נישאה. אחרי שנים של ניסיונות כושלים היא פונה לחולדה הבוכרית כדי שתסלק ממנה את העין הרעה. שבועות ספורים לאחר מכן מיכל אכן מוצאת חתן, בעל תשובה נאה. אלא שחודש לפני התאריך המיוחל, בעיצומה של ארוחת הטעימות, הוא חוזר בו ומבטל את החתונה. מיכל מסרבת לשוב למסלול המוכר והמתיש של פגישות שידוכים, ציפיות, אכזבות ועד פגישות ועוד אכזבות ומחליטה, למרות הכל, להותיר את מועד החתונה על כנו ולהמשיך בהכנות. "יש לי אולם, יש לי שמלה, קטן על אלוקים להמציא לי חתן". "לעבור את הקיר" מגולל את מסעה של מיכל מאותו יום ועד לערב החתונה.

 

מעבר להרים ולגבעות

הסרט "מעבר להרים ולגבעות", הוא סרט על אנשים טובים. אנשים טובים שחושבים שגם להם מגיע. אנשים טובים במציאות רעה. אנשים טובים באמצע הדרך. באמצע החיים. בין העיר והגבעות. סיפורה של משפחה אחת, הנקלעת בעל כורחה בסבך הכוחות האפלים הפתלתלים והבלתי אפשריים המושלים בחיים בישראל.

 

נמל בית

אהרון, מהנדס אוניות חוזר הביתה אחרי שנים בים ומנסה לבנות מחדש את חייו ומקבל עבודה ניהולית בנמל. בתוך המורכבות איתה הוא מתמודד בחייו האישיים והמקצועיים, הוא מתחכך עם אזולאי, גיבור מעמד הפועלים המנסה להגן על העולם שבנה עבורו ועבור אנשיו אל מול השינויים הקורים סביבו. גברים חדורי מוטיבציה ונשים נחושות ממלאים את העיר ונמל אשדוד. "נמל בית" היא דרמה חברתית ספוגת שמש ויצרית על הרצון לבנות לעצמך חיים גם אם על קרקע לא יציבה.

 

סופעולם

מחר יסתיימו חייך. איפה תרצה להיות כשהכל נגמר? עם מי תרצה לחלוק את רגעיך האחרונים? על מה הכי תתאבל? "סופעולם" מספר את סיפורם של שמונה חברים שמחליטים לבלות את היום האחרון עלי אדמות יחד, במסיבה שקטה בבית. המצב המערער, האלכוהול הנגיש והדינאמיקה המורכבת מביאה את החבורה להתמודד עם מהות החיים, עם חרטות כואבות ועם שאיפות שלעולם לא יתגשמו.

 

סופת חול

צהריים במדבר, השמש קופחת והרוח מעיפה ענני חול. ג׳לילה, בדואית בת 42, מתאמצת להעמיד פנים שמצב רוחה מרומם- היום היא מארחת את חתונתו השנייה של בעלה, לכלה הצעירה ממנה ב-20 שנה. לילה, בתה בת ה-18, מתאמצת גם היא להעמיד פנים, אבל מסיבה שונה לגמרי- הקשר הסודי והאסור שניהלה עם בחור זר, התגלה. בימים הקרובים ינסו השתיים להתמודד עם המציאות החדשה שנכפתה עליהן, כל אחת בדרכה היא, אך מבלי להתכוון, יגררו אחריהן מטה את כל התא המשפחתי. מהר מאוד הן יצטרכו להבין שאם ברצונן לשרוד- יהיו חייבות למצוא דרך לשתף פעולה.

 

סנפשוט

יעל היא צלמת רחוב כבת שלושים, יוצאת קיבוץ הנמשכת לאמת אשר נחשפת דרך עדשת המצלמה. היא נוהגת לצלם אנשים ומנסה להבין באמצעות התמונות מי הם ומה הם מסתירים. יעל אמורה להתחתן עם קובי. היא עובדת במערכת של עיתון גדול ומנהלת רומן עם העורך הראשי והנשוי. הקלות שבה היא בוגדת בבן זוגה גורמת לה להחליט לבטל את החתונה מספר ימים לפני האירוע. כך היא נאלצת לבחון את הבחירות בחייה ואת מערכות היחסים אותן היא מנהלת. תוך מסע אותו עורכת לחיפוש זהותה, היא מגלה סודות הרסניים אודות משפחתה.

 

עניינים אישיים

הסרט "עניינים אישיים" מספר שלושה סיפורים הקשורים האחד לשני, ושבהם הדמויות מתמקדות כל אחת בעניינים האישיים שלה באופן הגובל בשטותיות ואנוכיות. העניינים הציבוריים נסוגים בפני העניינים הפרטיים בעוד שהמרחב מצטמק לכדי הגבולות של כל בית. הדמויות בסרט מתחלפות במקומן באור הזרקורים, המופנה מסיפור אחד לאחר, כך שהדמויות המשניות תופסות, בזו אחר זו, את מרכז העניינים על חשבונן של הדמויות הראשיות, כפי שקורה בחיים האמיתיים. דחייה זו מהמרכז נעה בין החריפות לרוך. לשלושת הסיפורים מסגרת אחת, מעגלית.

 

רבין, יום אחרון

הסרט עוקב אחר מספר דמויות, סביב האירועים שהביאו לרצח יצחק רבין, ב- 4 בנובמבר 1995. הסרט הוא סרט עלילתי המשלב קטעי ארכיון וסצינות מצולמות. הסרט "רבין- יום אחרון" אינו הקדשה לאיש, עשרים שנה אחרי מותו. זהו ניסיון ליצור תמונה של חברה השרויה במשבר שתוצאותיו עלולים להרוס את בסיס הפרויקט הציוני דמוקרטי.

 

שבוע ויום

בתום השבעה על בנו, אייל אבוד. אין לו עם מי לדבר, אין לו עם מי לשחק פינג־פונג, והאורחים היחידים שנשארו הם זוג גורי חתולים שהתנחלו לו בחצר. אשתו, ויקי, לעומת זאת, מנסה לחזור לשגרה בכל מחיר. היא מאמינה שזו הדרך הטובה ביותר להתמודד עם האבל, ומצפה שאייל ינהג כמוה, בדיוק כפי שהם סיכמו. אבל התוכניות משתבשות כשאייל לוקח מההוספיס את המריחואנה הרפואית של בנו המנוח, מפתה את הבן של השכנים לבוא ולעזור לו לגלגל ג‘וינטים ויוצא איתו למסע התמודדות משל עצמו. במהלך היום שאחרי השבעה יגלו ויקי ואייל שהעולם לא עוצר עבור האבל של אף אחד, אבל הוא כן מספק דברים אחרים, שבשבילם שווה להמשיך ולחיות.

 

תיקון

חיים-אהרון בחור ישיבה ממאה שערים. הבכור והאהוב במשפחתו. החרוץ ומעורר הקנאה בקהילתו מתמוטט ומאבד את הכרתו. פרמדיקים מגיעים, מנסים להחיותו ומכריזים על מותו. אביו לא מוותר ומחייה את בנו. כעבור זמן מה, חיים-אהרון שב לחיים. חיים-אהרון לא כשהיה, פתאום תשוקתו לחיים חזקה ממנו. למרות ניסיונותיו לחזור לתלם הלימוד והדבקות, סקרנותו מפוגגת את ריכוזו, הוא מבין שהוא עומד בפני ניסיון שמעמיד אותו האל. האב רואה את השינוי בבנו ומנסה להיות סלחן כלפיו, אך מתחיל לפחד ממעשה ההחייאה שעשה, אולי הוא הפר את רצון הבורא.